Gå til innhold

new holland 8260


Gjest

Anbefalte innlegg

Æg har en TM190 nå, kjempe god traktor, den går på pløying med 6 skjærs ecomat, slåmaskin å JF-snitter pluss diverse gårdsarbeid, går ca 1000timer i året. Det er ein traktor du kan stole på!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Har ikke personlig erfaring med disse trakorene, men jeg har heller ikke hørt noe som helst negativt - og de fleste jeg kjenner som har slike traktorer lar de jobbe godt for føden... Ellers er det vel TG som er CNH-leksikonet vårt her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
bremsene kan ha fått har medfart om den er brukt foran dumperhenger eller liknende. vurderer du å kjøpe en slik en? bør kanskje vurdere en TM da, da de fleste har hyttefjæring (standard fra TM 125 og oppover med RC-kasse) f.eks. ellers er jo tipputtakene ukomfortable i bruk, vil jeg påstå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere 60/M og TM.M/60 var jo langt framme når de kom i 96/97,tenker da spesielt på rangecommand kassen,bra komfort med fiffie detaljer som betjeninga av arbeidsbelysning osv.De fleste av disse traktorene tror jeg har gått med mere HK inn det de har orgialt.8260 som du spør om er mere sjelden inn 8160 og 8360.Har selv hatt både 8360 og 8560,å jeg ville ha gått får en 8560 pga mindre dieselforbruk på den.Mener 8560 har rotorpumpe mens de andre har rekkepumpe.Synest 8360 var litt for glad i diesel.8560 har også en kraftigere bakaksel en 8360.8560 med 200hk på tappen var en grommtraktor,kompakt å smidig.Likte den bedre en TM165 traktoren den ble byttet ut med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...