Gå til innhold

MF 8480


Gjest

Anbefalte innlegg

Mork sikter sikkert til testen i bladet \&quot\;TRAKTOR\&quot\; frå eit par år siden. \&quot\;Gigantenes kamp\&quot\;, MF 8480 mot JD 8520.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

TG: Ikke vær så stygg mot Belarus,mener jo at de har fått Grammersete og sidemonterte girspaker på de nyeste modellene... hehe

 

Nei, Case STX Quadtrack,ingen over-ingen ved siden

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Belarus ja,det er det mest feilkonstruerte eg noen gang har sett. Skulle nesten tru at den som har konstruert Belarus har gjort ALT for at den skal bli mest mugle tongkjørt. Såg ikkje ein positiv ting på den!!!

Skjønar ikkje folk som betaler skjilling for slik \&quot\;styggheit\&quot\;. Nei takke meg til ein brukt kurant 80tals traktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Belarus bærre går å går veit eg ikkje um eg vil væra enig i. Vart kjøpt 5-6 Belarus her i bygda ein gång på 80talet. Det havarerte eine girkassa å framakslingen ette andre. Og det var på slike \&quot\;hobbybruk\&quot\;,så det var ikkje mange timane i året dei vart brukt. Må vera djævelens værk!! Nå er dei (Belarusane) heldigvis borte.

At Belarus er billig er eg ikkje enig i heller. Du får da kjøpt så svær brukt traktor for det du må betale for ein ny Belarus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ottar_1

Ser at MF-debatten av ein eller annan grunn har sklidd heilt over til å bli ein Belarus-debatt. Interessnt nok.

Var i Romania tidleg på 90-talet. Der var det jo Universal som dominerte totalt. På eit kollektivbruk hadde dei vore så heldige å få tak på ein Belarus. Trur det var ein 820. Den var så fantastisk mykje betre enn traktorane dei var vant til, at dei spanderte grøn og gul lakk på den, for å verkeleg markere at dette var kvalitet.

Alt er relativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Høres ut som du har greie på traktor \&quot\;john\&quot\; hehe

 

Ville valgt MF over JD, ikke på grunn av testen i traktor, men etter kjørekomfort, utseende og holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...