Gå til innhold

Unimog


Gjest

Anbefalte innlegg

Har klasse T som eg tok i vår. Er vel uaktuelt å køyre ein traktorregistrert Unimog,p.g.a farten. Er det nok med klasse B i tillegg, eller må eg vente til eg har C el. CE også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klasse T som eg tok i vår. Er vel uaktuelt å køyre ein traktorregistrert Unimog,p.g.a farten. Er det nok med klasse B i tillegg, eller må eg vente til eg har C el. CE også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Klasse T gir lov å køyre traktor som maks går 40 km/h (\&quot\;konstruktiv hastighet\&quot\;), og maks 25 tonn TILLATT totalvekt på traktor og hengar. Etter to år med klasse T, eller etter fylte 21 år, er totalvekta fri.

 

Klasse B har ingen effekt for deg.

 

Du må vente på C for å auke farten. Skal hengaren vere med i høgare tempo, må du ha CE.

 

Helsing Jogeir i Bedre Gardsdrift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er dette for den som er eldre og har hatt billappen i 10 år, og da evnt kjøre unimog eller fasttrac på billappen? Eller for og si det enklere\; MÅ en ha C/CE for og kjøre \&quot\;traktor\&quot\; med hastighet over 40 da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.01.05 er den viktige datoen her. Alle med B, T eller betre frå før den datoen kan køyre kva som helst slags traktor med kva som helst slags toppfart utan vektgrense, for å seie det enkelt.

 

På førarkort er den førarretten som følgde med då du tok lappen, følgjer deg vidare. Før nemnde dato gav mellom anna B rett til å køyre traktor. Ved evt. fornying av det som på fint heiter førarbeviset (lappen du har i lommeboka) må du passe på at det blir påført ein kode som viser at du har denne retten.

 

Du kan nok både køyre Unimog og Fastrac utan problem, Hans Erik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...