Gå til innhold

importert mf 6290


Gjest

Anbefalte innlegg

hei... Eg har lurt på å kjøpa meg ein mf 6290, og har lurt på å høra me arvid gimre om han kan klara å importera ein god ein! nokon meiningar om dette? kva bør ein sjå etter på traktoren? og er d nokon andre her som har erfaringar me kjøp av traktor sjå gimren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... Eg har lurt på å kjøpa meg ein mf 6290, og har lurt på å høra me arvid gimre om han kan klara å importera ein god ein! nokon meiningar om dette? kva bør ein sjå etter på traktoren? og er d nokon andre her som har erfaringar me kjøp av traktor sjå gimren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gimren, skal ha godt rykte på seg etter som jeg har hørt, har vært hos han engang og han skravla og visste oss rundt brukte hele dagen på jæren. vi ble imponert over forholdene vi som kommer fra steinrøysa i lia, såg en case med 900 hjul!!

vi har en 6290 på jobben, den har dessvere ikke vært helt god les massey inlegg..

det er ikke noe problem og kjøpe import traktor, eneste er att det kan være litt andre spesifikasjoner for andre land enn norge, dynamo starter, og man må bytte oljer rundt baut, hvis det er kaldt der du holder til om vinteren.

Tviler vel på att det er klussa med timetelleren, men man kan sjekke interiør, pedaler og dørhåndtak for unormal slitasje og utvendig lakk.

Mange kan også være omlakkert. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandede erfaringer med gimre, jf tidligere debatter:

http://gardsdrift.no/id/11737

 

Tror nok Gimre er trivelig og prate med og en effektiv selger, men også han har fortjeneste på det han selger, og merprisen du betaler hos en forhandler han kanskje en verdi du oppdager senere...

Legger merke til at ingen av de andre som driver bruktimport er på langt nær så omdiskuterte som Gimre. Tyder det på at de driver mer \&quot\;seriøst\&quot\;?

 

Har forresten hørt rykter om at Gimre har importert prototyper og nullserietraktorer som han selger uten at kunden vet at dette ikke er en \&quot\;skikkelig\&quot\; traktor- det er litt tvilsom metode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står da så mange heilstrøkne brukte MF 6290 hos forskjellige forhandlere i norge. Er vel tryggere og handle der du får både prøvd traktorn,og veit at det er norske spesifikasjoner. Men du kan sjølvsagt og få ein meget fin/brukbar import-traktor for ein billig penge da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...