Gå til innhold

John Deere ECO shift


Gjest

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg forstår er John Deere ECO shift en 50 km kasse med turtallssperre på høyeste gear. Er det noen som har fått denne sperren fjernet, eller vet om det er mulig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg forstår er John Deere ECO shift en 50 km kasse med turtallssperre på høyeste gear. Er det noen som har fått denne sperren fjernet, eller vet om det er mulig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
ECO-kassa er nok en 50-kasse med sperre ja - regner med det ikke er store jobben å få fjerna den om man har rette PC-programmet. Er man god kompis med en mekaniker på FK går nok det greit, men det kan være værre med garantier og slikt da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg at dette kunne gjøres enkelt når en koblet traktoren til diagnosemaskinen, da denne sperren må være elektronisk styrt...men det er mulig at FK ikke har tilgang til å styre disse parameterene..(eller ikke vil)..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Har selv en John Deere 6920 med eco kasse. Har hørt at fk her har fjernet en slaks sperre på en 6520. Den gikk som et lyn, har de sakt. Snakket nylig med en fra fk i september om å gjøre det på min. Han sa at han skulle se på det. Mer vet jeg ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

har hørt at man kan koble til en bryter til ett eller annet som \&quot\;slår\&quot\; ut turtallsperra. vet om en som gjorde det på en 6620.

men skal ikke si det for sikkert! Det e det jeg har hørt vertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...