Gå til innhold

john deere 6220


Gjest

Anbefalte innlegg

på gården har vi en john deere 6220 2003 modell som hara gått ca 3680b timer, lurte på om det går annt og chippe denne traktoren, hvor mye hester er det mulig og hennte ut av den, personlig tror jeg 120 hk, ikke skulle hvert noe problem med tanke på drivverk, er jo en kraftig bygd 90 hk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på gården har vi en john deere 6220 2003 modell som hara gått ca 3680b timer, lurte på om det går annt og chippe denne traktoren, hvor mye hester er det mulig og hennte ut av den, personlig tror jeg 120 hk, ikke skulle hvert noe problem med tanke på drivverk, er jo en kraftig bygd 90 hk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vemund_1
skal vel kunne gå an å ta denne opp til samme nivå som 6420,uten at jeg er for sikker...men hvorfor ikke bytte til en større,brukt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Denne traktoren er vel et år for gammel til å ha Common Rail, mener det kom fra og med 2004. Man skal vel være litt forsiktig med å ta opp en 6220 for mye, så vidt jeg veit er det en mindre bakstuss i den enn i 6320/6420. Er forsåvidt enig med vemund - er en grei overgang å bytte brukt mot brukt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja om det er elektrisk pompe på den så er det jo ikke noe problem og chippe den men om det er mekanisk pompe må du nokk fram med en 10mm fastnøkkel. Har ingenting og si om det er cr motor eller ikke. Bakstussen er den samme på 6020 til 6620. er ikke før en på 6820 du får annen bakstuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikkje samme vkta på dei men det som står som ekt stemmer skjeldent. inmaten i bakstussen og clutc er den samme er dei samme delenr i 6220 og 6420
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
noen som vet om hvor mann har justeringen på pompa på JD 6220, er det mye arbeid og justere opp hk mekanisk? mye skruving for å komme til?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en 2003 modell. Det er wire til fot/handgassen, er det slik att f.eks en omdreining på skruven tilsvarer så så mye høyere effekt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deerer_1
Å skru opp de mekaniske pumpene er veldig enkelt\; i den enden av pumpa som peker mot traktorhytta (bakover) står justeringsskruen til dieselreturen, orginalt plombert med en blikkhette. Riv av hetta, løsne litt på kontramutteren og juster skrua UTOVER. Stram kontramutteren mens du holder igjen just.skrua. Prøv deg forsiktig frem, f.eks. en kvart omdreining, her får du store utslag. Ville nok ikke justert alt for mye på denne modellen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...