Guest Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Kjøpte nettopp såkalt service-kit til min Avant 520. Skulle tro at alle filter da passet.... Det fulgte bare med et lite dieselfilter, en innsats. Men på 100 timers service fra FK eller originalt er det satt på et filter som skiftes i sin helhet (likner på et vanlig oljefilter). I bildeboka til Kubota moteren er det et filter med kran og sannsynligvis for innsats-filteret jeg fikk. Noen med et filternummer til Fram, Mann etc. som kan brukes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ValtraN92_1 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Kjøpte nettopp såkalt service-kit til min Avant 520. Skulle tro at alle filter da passet.... Det fulgte bare med et lite dieselfilter, en innsats. Men på 100 timers service fra FK eller originalt er det satt på et filter som skiftes i sin helhet (likner på et vanlig oljefilter). I bildeboka til Kubota moteren er det et filter med kran og sannsynligvis for innsats-filteret jeg fikk. Noen med et filternummer til Fram, Mann etc. som kan brukes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JK_1 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Du har sikkert fått feil filterpakke. Det finnes to versjoner av filterpakkene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.