Guest ValtraN92_1 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Har en kompis med en slik traktor. 4 hjulstrekket er defekt. (mellomaksel løsnet i fart, falt ned og knuste 4 hjulstrekket) Noen som vet om deler å få tak i? Komplett framaksel, mellomaksel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Har en kompis med en slik traktor. 4 hjulstrekket er defekt. (mellomaksel løsnet i fart, falt ned og knuste 4 hjulstrekket) Noen som vet om deler å få tak i? Komplett framaksel, mellomaksel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oddbjørn_1 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Er dette en \"\;normal\"\; framaksel fra ZF eller er det det japanske misfosteret KIMCO som Volvo brukte på 2204 / 2254? Kimco akselen kjennes igjen på at den ikke har sluttdrev i navene, og differensialhuset er en diger kladd som er skrudd sammen av flere skjøtestykker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ValtraN92_1 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Takk for svar. Har ikke fått snakket med kompisen min, og heller ikke studert hvordan det ser ut så jeg vet ikke så mye om hele traktoren annet enn det han fortalte meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.