Gå til innhold

Chipping Valtra6550


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med chipping av 6550? bra virkningsgrad? og hvilke leverandør kan anbefales? og evnt, pris..?

P.S det er en 05 mod.

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Er det noen her som har erfaring med chipping av 6550? bra virkningsgrad? og hvilke leverandør kan anbefales? og evnt, pris..?

P.S det er en 05 mod.

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hans...

Ej trur måten å chippe en Valtra 6550 er å sjå ett par episoder av Skremmer`n med Kirkevåg........... Seriøst så trur ej det er mekanisk pumpe på den, og då må det justerast på pumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
har du elektronisk håndgass, eller mekanisk?? er den elekronisk må pumpa chippes, er den mekanisk kan du skru den opp. Kcr har iallefall bokser til disse. Har montert disse og bremset de med et positivt tall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmet365_1
heisann jeg har chippa min 6550, det blei 118hk på kraftuttaket, min er en 04mod, så det veit eg går, eg vil ikkje ut med noko navn el nr, medan det er garanti på traktoren ennå, men torp maskin forhandler samme type chip som den eg har.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonym
Hva med å kjøpe stor nok traktor når du kjøper? Hva med å bytte den ut med em MF? Syns denne chippinga går over alle støvleskaft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...