Guest Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Er det noen her som har erfaring med chipping av 6550? bra virkningsgrad? og hvilke leverandør kan anbefales? og evnt, pris..? P.S det er en 05 mod. Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Er det noen her som har erfaring med chipping av 6550? bra virkningsgrad? og hvilke leverandør kan anbefales? og evnt, pris..? P.S det er en 05 mod. Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hallvar_1 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Hans... Ej trur måten å chippe en Valtra 6550 er å sjå ett par episoder av Skremmer`n med Kirkevåg........... Seriøst så trur ej det er mekanisk pumpe på den, og då må det justerast på pumpa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 har du elektronisk håndgass, eller mekanisk?? er den elekronisk må pumpa chippes, er den mekanisk kan du skru den opp. Kcr har iallefall bokser til disse. Har montert disse og bremset de med et positivt tall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 det er elektronisk pumpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valmet365_1 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 heisann jeg har chippa min 6550, det blei 118hk på kraftuttaket, min er en 04mod, så det veit eg går, eg vil ikkje ut med noko navn el nr, medan det er garanti på traktoren ennå, men torp maskin forhandler samme type chip som den eg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Hva med å kjøpe stor nok traktor når du kjøper? Hva med å bytte den ut med em MF? Syns denne chippinga går over alle støvleskaft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valtra1_1 Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 hei. har en 6550 2004mod.Eik maskin har powerboxer til valtra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valtra1_1 Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Ikke kjøp MF. Kjør VALTRA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.