Gå til innhold

Luftsete - hvor lenge skal de holde på lufta


Gjest

Anbefalte innlegg

Har et gammelt Grammer luftsete der kompressoren måtte byttes. Før byttet holdt setet på lufta en ca 2-3 dager uten bruk. Etter byttet synker det sammen over natta. Bare lurte på hva som var vanlig. Mulig jeg ikke fikk det helt tett der slangen kobles på kompressoren. Det var ikke noen normal slangeklemme der.

 

Setet fungerer helt normalt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oilar_1

Har et gammelt Grammer luftsete der kompressoren måtte byttes. Før byttet holdt setet på lufta en ca 2-3 dager uten bruk. Etter byttet synker det sammen over natta. Bare lurte på hva som var vanlig. Mulig jeg ikke fikk det helt tett der slangen kobles på kompressoren. Det var ikke noen normal slangeklemme der.

 

Setet fungerer helt normalt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oilar_1

Ja, takk for svaret. Da har jeg tatt ut kompressoren og hatt på pakningssement før jeg satte på slangen og klemte godt til. Nå skal vi se når det har tørket om det holder bedre på lufta.

 

Hvis ikke så må jeg ha fått noe skit inn i den ventilen som slipper ut luft. Det kan jo ha skjedd da jeg rengjorde hele setemekanismen.Den var helt overgrodd innunder setet så mye avfetting og trykkluft ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...