Gå til innhold

Mindre rundball presse til privat og litt leigekjøring.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har tenkt å anskaffe meg ei mindre rundball presse for privat pressing av eit begrensa antall rundball på bruket mitt og litt leigekjøring hvis det passar slik. Er det brukerar der ute som har erfaringar med slike presser, tenkjer kanskje litt på Krone KR 125 , eller der omkring, men så har du også noen litt mindre John Deere presser. Orkel, har dei noen mindre presser ?. Welger har jo RP 200, og her tidligare så stod det også ei rød og fin Taarup/ Kverneland presse for salg på finn. no, men kva presse var egentlig dette, blir dei produserte i dag.?.

Til slutt har du jo både Feraboli FF 20 og Zipma greenline Z 590/1 av noe nyere dato som også står på nettet, trur årsmodellane er 2006 / 2008, men er det lurt å satse på slikt noko, tenkjer og litt på både deler og kvalitet sidan dei er så billige i pris.

Kanskje ein heller burde tenkje på litt meir kvalitet og leggja litt meir i det når ein først bestemmer seg for noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei krone 130 kjøpt i fjor, kjørte den rundt 1000ballar for samdrifta,

rå og ta seg fram med der det er bratt, lav vekt og ingen spinn under balleslippet, har lagt ifrå meg ballar på plassar det før ville vore utenkeleg med anna enn vossakasse.

Men skikkeleg lowtech, ingen elektronikk berre leamikk, kjøp 130 framfor 125 då får du breiare pickup.

 

Har har ettpar tilfelle av at pressa tettar seg, har ikkje funne ut om dette kom av grasets tørrstoff %, var verken tørt eller vått.

 

Og så må du tenke på at om du skal leigekøyre med denne så må du ha ein ballekuttar, fullforblandar eller noget slikt, om du ikkje forar dei heile. For pressa er utan kutting, så og dei er &quot\;ganske&quot\; tungt og rive sund..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

kjøpte ei ny Krone KR125. presser det vi ikke får i siloen. ca 250 baller i året. så jeg regner med jeg har presse noen år.

har samme oppfattning som hage sier her.

enkel å holdbar presse, minimalt med leamikk . men kanskje litt smal pickup på min. men det går fint med den slåmaskina vi bruker nå. (2M .khun) lettere presse finnes vel heller ikke?

så til mitt bruk er den passe å er godt fornøyd. har ikke så stor traktor heller å dra med. (valmet 6100) det står oppgitt 34hk i efektbehov, så kunne vel egentlig bruk MF 165 en og \;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...