Gå til innhold

hydraulikk å sånn


Gjest

Anbefalte innlegg

har en IH444 1978 mod, som jeg sleit med å klare å løfte noe særlig på lastern. bytta hyd.olje å den ble ganske mye bedre men alikavel ikke helt bra,

sjekka filter å dem ser bra ut. å plutselig en dag slutta hyd. å virke,

klarte kun å løfte på fullt turtall, å da gikk den opp i rykk, rimelig sakte å tok d for gitt at pumpa trengte bytting.

så nå er den nye pumpa på plass men den ble ikke nevneverdig bedre. samme som før jeg bytta..

klarer såvidt å løfte, men må ha mye turtall å da løfter den i rykk.

har noen noe ide om hva dette kommer av?

svar mottaes med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

har en IH444 1978 mod, som jeg sleit med å klare å løfte noe særlig på lastern. bytta hyd.olje å den ble ganske mye bedre men alikavel ikke helt bra,

sjekka filter å dem ser bra ut. å plutselig en dag slutta hyd. å virke,

klarte kun å løfte på fullt turtall, å da gikk den opp i rykk, rimelig sakte å tok d for gitt at pumpa trengte bytting.

så nå er den nye pumpa på plass men den ble ikke nevneverdig bedre. samme som før jeg bytta..

klarer såvidt å løfte, men må ha mye turtall å da løfter den i rykk.

har noen noe ide om hva dette kommer av?

svar mottaes med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg ser du har sjekket hyd.filter,men få nytt filter på traktoren,det kan fortsatt lage trøbbel.

Du har ellers ny pumpe og olje,så det bør jo virke greit,enkelt system som det jo er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift sil/filter. Hadde lignan løfteproblem på MF 135. Det var silen som var tett,skiftet den,og alt vart iorden at.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...