Gå til innhold

Amerikanere


Modlendingen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
case magnum er jeg veldig svak for, noe av det bedre hva traktor angår! ellers så synes jeg allis super beast med twin turbo på en strak sekser er jo rått! en annen maskin som en faktisk kunne ha brukt på norsk jord er steiger puma 1000 med styrbar fram aksling i tilegg til midje styringa, det hadde vært noe! så ja liker amerikanske traktorer meget godt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Ja jeg regna med det var steiger, eller en annen gigant som stod bak.Ford har jo mest de store belgiske,og noe canadiske modeller som blir mindre enn den der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest jamos_1
Det er vel ikke noen i Norge som har bruk for en så stor traktor. Du nevner jo annleggsbransjen Jarle. Kan vel være noen galinger der. Men man måtte vel tatt av tvillinghjula. Ellers blir den vel for brei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan aldri tenke meg at de finner en kunde i norge, hva i f.. skal man bruke noe sånt til? veit det går noen steiger panther i sverige, men forholdene og særlig behovet for veikjøring er annerledes her på berget.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Anonym

Du har jo White fieldboss.

John deere har jo lagd mange rammestyrte/leddstyrte traktorar.

 

John Deere runko-ohjattavat

John Deere WA-14 - WA-17

John Deere 7020-7520

John Deere 8430-8630

John Deere 8440-8640

John Deere 8450-8850

John Deere 8560-8960

John Deere 8570-8970

John Deere 9100-9400

John Deere 9120-9520

John Deere 9030.

 

Var innpå Konddata.net eit tips er at du kan gå innpå www.tractordata.com minuset med den sida er at det ikkje er bilder av traktorane der, kun info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...