Gå til innhold

Reodor-Forutleggar


Gjest

Anbefalte innlegg

Min gamle Orkel F2 syng på siste verset. Understellet med hjul og motor verkar ganske bra framleis.

For å spare nokre kroner og samstundes gjere det mødeleg for meg sjølv :-) begynte eg å spekulere på om ein kunne fjerne sjølve forutleggaren og montere ein stasjonær silorivar oppå. T.d. ein TKS k1 eller liknande. Slike dukkar opp til ein rimeleg penge på Finn av og til.

Nokon som har prøvd eller har synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg heilt feil om jeg påstår orkel f2 produseres enda? I såfall finnes den som stasjonær,og kan da sikkert kjøpes som stasjonær og monteres på gammelt understell. Mulig orkel sin produksjon av fòrvogner ble kjøpt opp?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at dei lagar dei enno, ja. Men eg har rett og slett ikkje råd, dessverre. :-(

Derfor denne luringa på å bygge noko sjølv. Ein stasjonær-F2 reknar eg med er plug and play, men det er ikkje ofte eg ser slike tilsals til pris og geografisk plassering som passar meg.

 

Desse andre rundballerivarane er kanskje breiare enn F2'en slik at det er vanskeleg å kile dei ned i hjulramma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Har en brukt vanlig F2 til salgs om du er interessert. Nye medbringere, alle kjedeledd byttet for ca. 5 år siden. Følger med doseringsvalse på toppen. Poppet på hel plate på bakveggen der det begynte å bli hull. Min vurdering da jeg renoverte den var at den ville holde ca. 5 år til, men det gjorde ikke helsa mi :-(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltids interessant! Viss du ikkje er for langt borte då, for då blir frakta for dyr. Kvar held du til? (Fylke er nok om du ikkje vil røpe resten. :-) )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Epost med bilder er sendt. Om den ikke ligger i din innmappe kan du trykke på menypunktet Mer lengst ned i menyen til venstre på skjermen og se i Nettsøppel. Kan ha havnet der siden det er en ukjent avsender og med bilder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...