Gå til innhold

Hva skjer med A-K


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest siste regstatistikken (http://goo.gl/tsOHyM), så ser det jo ut som at A-K maskiner sliter drastisk.

 

Ikke at jeg har noen store planer om å kjøpe CNH, men det er litt rart at de skal stupe så mye. Man kan selvfølgelig mene mye om traktorene til A-K maskiner, men jeg tror ikke at de er fryktelig mye dårligere eller bedre enn andre traktorer i samme prissegmentet.

 

Prisøkninga på nyåret var sikkert ikke gunstig, men det har vel alle importører fått merke, kan det være at bråket rundt I-mek har gjort det ekstra ille, eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De kommer nok sterkere tilbake, når de får stabilisert prisene sine:)

Mange gode produkter som kanskje har vært for dyre i forhold til resten av konkurrentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hele AK er et synkende skip jeg. Virker som flere avdelinger er helt uten kontroll på det de driver med.

Er kanskje ikke like lett tjene penger på å selge traktorer som Mercedes til fine vestkantfruer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det seier jo sitt når det i juli blei registrert fleire Fendt'ar en New Holland og Case til saman! Er vel ikkje akkurat det som har vore normalen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...