Guest Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Hei. Hvordan er det med kobling av ekstra led lamper på traktor. Har kjøpt 2 led 24w lamper og lurer på om jeg kunne dratt kabel ifra en annen lampe, eller må jeg sette I en egen sikring? Bilder og koblingsskjema for montering motas med stor takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 skrev feil lampene er 27 Watt kan jeg fortsatt bare koble uten å legge egen kabel? http://led-import.no/27w-led-power-arbeidslykt/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Jeg tror du får et bedre resultat med å bytte ut eksisterende lykter med de nye LED lampene. Da har du mer enn nok ledning. IKKE kapp ledningene på led-lampene. Erfaringsmessig så er det ikke mer kabeltverrsnitt enn høyst nødvendig i sånne opplegg, så ett alternativ er å legge opp nytttil de eksisterende lyktene og så bruker du det orginale til de nye LED- lampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.