schilter_1 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Har en Universal traktor jeg fikk veldig billig.denne er fra 1981 med 4 wd. jeg kan ikke finne noe chassienr på denne... Noen som vet kor dette kan stå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 står i vognkortet, evt sjekk reg.nr mot biltilsynet.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Kanskje fremme i fronten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Det står noen tall på dekket. Bruk dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Lekkasjen stammer mest sansynlig fra en frostplugg som sitter i blokka,for å få tettet lakkasjen må traktoren deles i to. Dytt inn frostpluggen og fyll etter med silikon/ tettemiddel som tåler olje. Skru sammen traktoren og lekkasjen er tett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Mellom motor og girkassen sitter kløtsjhuset, kommer olja mellom girkasse og kløtsjhuset? Da kan det være simmerringen i forkant av girkassen som lekker, da burde olja komme ut midt under kløtsjhuset der er det et lite hull med en splittpinne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Da heller jeg fremdeles til at det er en frostplugg i blokka som er på tur ut. Er olja som kommer lekker der svart ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Hvor er det dere har olje som fryser slik at dere trenger frostplugg på olja? Her har vi kjølevæske bak frostpluggene i motoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Frostplugg/oljeplugg kall det hva du vil ,den aktuelle pluggen er lik når man bestiller den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.