Gå til innhold

fendt arbeidslys


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei har en fendt 412 nå virker ikke arbeidlys samt lyset i taket.skrudde opp dekslet til sikringene å 2 stk 25 a hadde smeltet.sikring nr 34 å 35 på dekslet.har satt i nye sikringer men ingenting virker å alle andre ser hele ut.noen med tips? Alt er orginalt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar har vært på lillestrøm i dag å ikke sett noe på det

dette er en 2012 model bryterne kjennes normale ut men er vel noe muffins lite kjent med hvor relene sitter må vel skru av flere paneler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk baksiden av bryterholdere og sikringsholdere. Har skjedd på en del av di hyttene der at det blir så varmt at ledningsnettet/holderene smelter sammen.

Vært en del tilfeller av det på fendter som går i mye arbeid med mye arbeidslys på. Feks brøyting..

En får ombyggingskit til di,ett sett m relèr til tak og ett til ombygging nede i sikringsboksen mener jeg å huske.. Ca 10 lapper pr sett m montering..

En kunne bestille det som ekstrautstyr ved bestilling av ny traktor visstnok.

Måtte bygge om min i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tak for svar har titta på det litt i dag,fant ut at det ikke er strøm til sikringene å at en brun kabel som fører strøm inn på sikringene også har vært veldig varm,men må nokk ha av mere deksler for å se hvordan det ser ut.

hvordan er det ombygnings settet da? kan vel montere på led lamper å om ledningsnettet er svakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led lys trekker mindre strøm å vil berge bryteren.

Men hvis du mistet kupelys samtidig må du sjekke tenningsrele. Da forsvinner spenningen på den rekka som forsyner lysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
hei takk for svar å hjelp nåer det nye reeler å alt virker.trur jeg ikke kommer til å kjøre med alt lys i alle retninger på i timesvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du er ikkje aleine.!

Har ein 415 der arbeidslys, kupelys, dashbordbelysning forsvant samtidig.

 

Hvor fant du det releet som du skifta? Husker du nr på releet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...