Guest Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 tanker om priser om forsituasjonen som er...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Trenger 2-3 kuer om noen har noen bra dyr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Helmer, hvor holder du til? Har nykalvede kviger og slaktekyr til salgs i Rogaland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Hei. gikk litt raskt her, glemte en viktig pressisering, Økologiske dyr eller kviger som er inseminert og har minst 6 mnd igjen til kalving... Holder til i Vestfold Steinar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Ligger an til å bli et forholdsvis greit grovfôrår i Midt-Norge i allefall. I tillegg er det mye halm som blir kutta opp bak skurtreskene. Med tillegg av kraftfôr/mineralnæring er dette bra fôr til ungdyr, sinkyr og delvis også for å spe på kosten til melkekyr. Om etterspørselen er stor nok er det ingenting i veien for å mangedoble innhøstinga av ammoniakkhalm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Hei. Vi avvikkler melke drifta til nyttår og har kvote,dyr og for til salgs! 1500-2000 rundballer av høy kvalitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Hvor holder du til da JMG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 JMG: Er det ikkje betre og lettare å selja garden med dyr og for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Holder til i verdal i nord trøndelag. Jeg flytta på gården for et par år siden og har restaurert for 2 mill så jeg skal nok bo der. selger alt av verdi jeg ikke har bruk for og leier ut jord og bygg! Men det er vel slik at alt er til salgs om prisen er riktig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Hei JMG! Kan du sende meg litt mer info om rundballene du skal selge JMG? Prisen på de og hvilken presse har blitt brukt? Send svar på E-post til per.olsen1953@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.