Gå til innhold

Likhet Claas elios ny 200 serie vs jd ny 5G serie


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Spekulert litt på dei to her, og det er fleire likheter som er slåande. Er det noko i det? Nokon som har brukarerfaringar med desse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge ein gammel debatt her er Claas elios ein Carraro. Dette er samme traktoren som John Deere 5G og MF 3600. Naboen har Mf eg har Elios

mykje likt men litt ulike løsninger på somme ting

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då er det kanskje noko i det \;) kva er dine erfaringar? Er tenkt som erstatning for ein valmet 465 s. Mf 3600 trur eg faktisk har same motor som i den, btw. Har og sett på new h. 4t, men den har ikkje splittgear og el, betjening av 3-punkt, noko eg vil ha. Har jd ellers, og foretrekker fk, men tykte elios'en ser freistande ut. Men om ein kan få same løysingane på 5g, vel eg nok heller den. Kva er brukarerfaringane dine med den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Elios i 10 mnd og kjørt 400t i grasdyrking,(gjødselspreding og multikutter) med tvilling foran og bak.Hadde Valtra 365S før.

Årsaka til at eg valgte Elios var vekta og at eg fekk clutsfritt vendegir og 1 hurtigir. Veldig bra og mjukt vendegir og hurtigir

Lettkjørt og god trekkraft

Enkel traktor, eg har mekanisk hydrolikk,enkelt og greit nok, men ikkje som eletrisk styring.(el hyd. blei for dyrt syntes)

Hytta er det store minusen, trang og lite plass til &quot\;rot&quot\; og nyttige ting.

Litt praktiske rom og flaskeholder hadde gjort seg.

Liker betre hyttene til Valtra men dei var store å tonge skulle eg ha vendegir.

Har ikkje prøvt kjettinger på men det ser trangt ut.

Jd 5g kjenner eg ikkje.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...