Gå til innhold

Justere motstål, Taaruphaustar


Gjest

Anbefalte innlegg

Har lånt meg ein gammal Taarup-forhaustar. Den var visst "rar" å bruke sist han var i bruk, mistanke om slurande reimar, men eg lurer på om det kan vere på tide å justere motstål.

 

Helst skulle han sikkert hatt nye knivar, for eg synest dei ser temmeleg korte ut dei som er der. Reknar med eg kan avhjelpe litt ved å justere motstålet.

 

Men eg hugsar ikkje kor stor avstand det skal vere mellom slagstål og motstål. Nokon som veit?

 

 

Dessutan ser det ut som det står eit motstål til over knivane? Kva skal ein gjere med det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Såpass stor avstand, ja? Eg tenkte mest slik i 10mm-storleiken.

 

Veit ikkje om eg skjønte det andre med &quot\;kanalstål&quot\;...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonym

Legg motstålet så nært du kan uten at slagjerna tar borti.

15-20 mm klaring er meningsløst. Da er det bare en støvsuger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Da må du se på produsentens anvisning en gang til. Den avstanden du oppgir er til det du kaller kanalstål. Selve motstålet, ett flattstål, ligger mellom det kanalstålet og nederste delen på selve høsteren. Og det kan godt legges med en millimeters klaring til slagerne for å oppnå god kutting. Taarup har også et slags motstål opp mot trakta i bakkant.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Linken med bruksanvisning får eg ikkje opp.

 

Eg justerte til ca 20 mm og haustaren virka bra, men kuttinga var noko ...dårleg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Du må først klikke på linken, og deretter kopiere og lime inn det som ikke er grønt (fra ...æs/Groent og videre). :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...