Gå til innhold

Fendt 716 vs Puma 160 cvx


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har noen synspunkter på valg mellom disse to traktorene? Evt noen med erfaring med puma?

 

(er snakk om gamle typen 716, ikke scr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1

Regner med det er snakk om den gamle typen 716 og?

Den store forskjellen her ligger vel i hytta sånn jeg ser det. Hytta på 716 har vært med i mange år og konkurrentene har de siste årene kommet med bedre, større hytter. Case er inget unntak og hytta på pumaen er top notch etter min mening. Trodde 716 skulle ta Pumaen på vekt, men den står faktisk oppgitt som ca. 300 kg tyngre enn pumaen. Om du kjøper den ene eller andre har lite å bety for bruken da disse er jevnbyrdige på alle områder. Se på priser og prøv begge deler så finner du nok fort ut hva som er mest aktuelt.

Personlig hadde jeg kjørt Fendt hver dag, men det er som sagt min personlige mening. Det er en modell som har fungert så godt i så mange år, uten store forandringer. På utenlandske nettsider finner d ueksemplarer som har gått vederstyggelig mye og som fortsatt koster penger å bli ved. Kanskje er dette tilfelle for pumaen om noen år, men det vet vi ikke enda. Sånnsett er Fendten et sikkert stikk, men kanskje også det dyreste stikket - tatt i betraktning at du egentlig kjøper deg en traktor fra slutten av 90-tallet, hva gjelder særlig plass inni hytta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...