schilter_1 Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Heia.jeg er på leting etter en gammel traktor graver.vet av en Mf 81c. Noen som har en slik?eller kan si noe om disse... har å en MF 50 som kan være int for mæ.vilken av disse er best/greiest? Begge er jo 70 tallsmaskina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 MF81C var en ren anleggstraktor med laster og graver som ble produsert på slutten av 70 tallet, og kanskje litt inn på 80-tallet. Den hadde 4 syl. Perkins 248 motor på ca 75-80 hk. Hvis jeg ikke tar feil så mener jeg å huske at disse var prudusert i Finland.. Om du googler på nettet så finnes nok endel info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schilter_1 Posted June 3, 2020 Author Share Posted June 3, 2020 Noen som vet hvor jeg kan få tak i rep.sett til bremsesylinder? Er 2 stk med beholdere inni hytta. den ene blir fort tom for bremsevæske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
no bakken Posted June 17, 2021 Share Posted June 17, 2021 Har ein slik, men manglar innstruksjonsbøker. Nokon som har slike;\, eller veit kvar ein kan finne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts