Gå til innhold

Valtra T180


Gjest

Anbefalte innlegg

Så lenge den er godt fulgt opp så er det vel ikkje farle. Men har den gått mye i annleggskjøring er bremser ei svakhet . Ved normal bruk ingen problem.

Anbefales på det sterkeste en slik traktor, skuddsikker å god komfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stephan_1

Ikke for å ta motet fra deg... Jeg var å så på den traktoren i sommer.... Den så fin ut langt ifra, men var langt i fra fin. Bærer preg av å være veldig godt brukt. Det sitter omtrent 4 forskjellige hjul på den, forskjellige merker og slitasje. Masse knust plast og glassfiber rundt omkring på tak osv. Jalla opplakert er den også..Mangler vindusvisker bak så det bare er hull gjennom ruta osv( ja jeg vet det er mye bagateller) men du finner finere bedre T'er i samme prisklasse.

 

Kommer selvsagt an på hva du skal bruke traktoren til men... Jeg fikk opplyst at traktoren hadde vært landbrukskjørt, men hadde gått mye i brøyting på Hafjell eller hvor det var... Displayet i traktoren viser den har gått ca 5500timer, men har vært bytta... Det positive med traktoren er at den er/var i utgangspunktet spekka med i grunn ALT av utstyr som var å oppdrive på T-serien da traktoren var ny. Eik har visstnok overfalt hurtiggirkassa tror jeg, og byttet mange kretskort og hjerner da elektronikken var et svare strev på den da de fikk den inn. Det var ikke bremser på den da jeg var å titta på den så jeg fikk ikke prøvd den...

 

Det kommer an på hva du skal bruke traktoren til, for det finnes som sagt mange finere eksemplarer. Jeg kjøpte inn 2004 T160 med laster og 4800 timer i stedet.. Den ga je 239 000,- for :-)

 

Lykke til med handel, det er traktorer som går veldig godt, mye krefter og dytte og dra med. Og jeg synes ikke den er spesielt diesel tørst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...