Gå til innhold

Valtra 6550 chip.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger litt mere power på pressa på min Valtra. Har før sett att bestchip.no har hatt ett godt alternativ men den er borte nå.

Noen som har ett godt forslag hvor en kan få tak i en brukbar chip til en kurrant pris?

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valtra annbefalte meg speedhawk boks ,de hadde hørt om folk som hadde fått startproblemer av enkelte bokser.norsk forhandler hadde langt ned,så jeg bestilte direkte fra speedhawk.com.har nå 131 hk til å dra mc hale pressa med,merker det godt på turbinkoblinga at jeg har ca 100 n extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestchip hevder att traktoren skal kunne bruke opp til 30% mindre diesel med chip for den går mye lettere på ett lavere turtall. Men selvsagt når man henger i litt skikkelig så vil det jo renne igjennom mer, har jo tross alt 25hk mer som skal ha mat.

 

Har vært i kontakt med optituning men det gikk ikke å gå inn i pc på denne traktoren for å endre verdier, kun boks som var alternativ.

 

Høres bra ut att Valtra selv anbefalte den boksen, skal ta en kikk på den da \;)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Er ingenproblem og chippe disse. Er ingenbehov for powerboks da det går fint og programere orginal hjerne. Trenger bare rett utstyr.

Kan garantere at du blir fornøyd med effekten. Om ikkje får du pengene tilbake.,

 

Ingve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...