Gå til innhold

Firehjulstrekk bryter JXU/TL


Gjest

Anbefalte innlegg

En kompis har en Case JXU eller er det bare JX 90. Firehjulstrekkere slår seg av og på slik det skal når bryteren brukes eller bremsepedalen betjenes, men indikatorlampa i dashbordet lyser konstant. Noen som kjenner til dette fenomenet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåtass_1
Har selv en TL100A, der har lampa for firehjulstrekken lyst i flere år nå… Har hatt en plan om å spørre a-k om dette, men glemmer det stadig. Men alt virker jo normalt, og firehjulstrekken uler jo såpass på disse traktorne at det er lett å høre om den slipper eller ei \;-) Har også en TND, der er problemet at lampa til tider ikke tenner når firehjulstrekket slås på. Det styrker nok min mistanke om at det er lampefeil. Men nå fikk jeg jo en påminnelse om saken, kanskje det blir gjort noe \;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

ER en oljetrykkbryter på trykk rør til 4wd som styrer lampen i dashbordet som er gåen, Sitter innenfor dieseltanken på ei rør som går inn der mellomasken kommer ut.,

hadde samme feil på min JXU95 at lampen lyste hele tiden, var den bryter var gåen, skifte den så ble det greit.

 

Hvis ikke lampen ikke i det hele tatt så kan være at ledning på den bryter har falt/revet av vis du har vært litt utenfor veien å kjørt, kan fort kommen kvist ol. oppi der bryter sitter i mellom kroppen og tanken,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...