Klitut Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har en nesten helt ubrukt motor av typen Deutz F4L912 Denne har stått på et strømagregat hos forsvaret og er kun gått 450 timer. Forsvaret har ellers vært svært nøye med å passe på vedlikehold av motoren. Oljen er gul som gull. :-) Jeg har lyst å selge denne, og regner med at det finnes massevis at traktorer, borerigger, gravemaskiner etc som har en slik motor. Spørsmålet er hvor man kan annonsere, og hvor mye man kan forlange. Det eneste sammelignbare jeg har funnet var en "totalrenovert" motor på ebay for ca 40.000 norske kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har du solgt motoren? evt. hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hei, ble det noe salg av denne motoren? Ta kontakt hvis ikke, enten epost classic1349@gmail.com eller telefon 92293312. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar