Guest Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Jeg har akkurat kjøpt en Fiat 80-90 DT 1985-modell. Har ikke rukket å ta den i bruk enda (hovedsaklig snørydding), men har mistanke om at handbrekket henger. Dette er min første traktor, og kunnskapen er således proporsjonal... Lurer på hvordan jeg skal gripe det an, og hva jeg må og kan gjøre. Har ikke fått traktoren hjem enda, så større jobb med skruing og demontering vil jeg helst unngå. Om det viser seg nødvendig, blir det nok en jobb for nærmeste traktorverksted, som således vil sikre seg et pent overskudd for regnskapsåret 2013... Noen som har etpar tips??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frydenslund_1 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Følg hångbrek kabel eller stag som går frem til hvor den går inn i bakakslen. skru den løs der hvor den går inn, på den måten finner du ut om det er inne i bakakslen eller mellem håndbreken og punket hvor det går inn i bakakslen. det kan være så enkelt at noen led eller kabel trenger og bli smurt. om det er kabel som er trang, anbefaler jeg du bytter den. den får du billig på økonomideler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hei, Har du håndbrekket på høyre eller venstre siden sete? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.