Gå til innhold

Case IH PUMA 130 CVX dekk utrustning


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har ikke skrevet på forumet før men har fulgt en del med, siden jeg gikk skole. Jeg fikk i dag tilbud på denne traktoren. Jeg synes maskinen er helt enorm og så at Xeobib sto på denne traktoren.

 

Kan også si at jeg valgte 40 km/t istedet for 50 da jeg ikke har noe utstyr som tåler denne hastigheten, og med tanke på avløser hvis jeg skulle finne en ungdom som gadd å gjøre fjøs.

 

Jeg lurer bare på hva dere vil anbefale mellom Multibib og Xeobib? Det blir noe kjøring etter vei men har ikke brøyting og transport avtaler etc.

 

 

Erik

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Multibib eller xeobib, Begge er gode, men dei er hhv 65 og 60 profil.

Eksempelvis Multibib 600/65R38 tilsvarer Xeobib 650/60R38 i Rulleomkrets.

Tilsvarande vert det for framhjula, xeobib er breiare med same rulleomkrets.

 

Er traktoren ferdig med xeobib på?

Dei er jo bra, men skal dei bytas sidan du spør etter anbefalingar ?

 

Xeobib krev breiare felg enn multibib, Dette gjer endel med prisen hvis du samanliknar xeo vs multi og har felgar på traktoren idag som passer med multibib, og motsett hvis du vurderer montere multibib og må byte felgar...

 

I egenskaper, så er 60 profil og brei felg meir sidestabilt, men begge er behagelige å kjøre på. Michelin lagar ganske runde dekk, så skal ikkje bli noko hopping så lenge felgane også er runde.

- Om traktoren går fort så har nokon mm feil senter ganske mykje å sei.

 

Fins vel mange her med massevis av erfaringer med begge desse typane dekk..?

 

Pris på dette får du best sjølv med ein liten ringerunde til kr.faksvåg og lokal dekk/traktorforhandler, og med å spør etter pris på traktoren med spesifisert hjulutstyr ferdig montert om det er forhandler som selger den..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erikalex83_1

Hei Øyvind og takk for svar.

 

Den leveres med Xeobib, nei jeg bare lurer hva som egner seg best på jorda samt litt kjøring på vei. Har hørt Xeobib er bra bare lurer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Har kjørt noko med begge deler, men mest med gamle xm108, forgjengeren til multibib. Xeobib er toppmodellen og er også best både på jorda og veien.

Slagordet var jo max 1,0bar når xeobib kom, det gjeld opptil ei viss belastning og fart, i praksis dei fleste situasjonar utanom tung laster/transportkjøring.

Du kan ha 1,8 bar i dei, dei tåler då meir vekt enn dei oppgitte tala i tabellane, og er faktisk anbefalt i framhjula ved tung lasterkjøring.

 

Dette med lågt trykk og mjuke sider gjer dekka mjuke og behagelige, dei demper godt humpar og har stor kontaktflate, alt dette bidreg til at grepet på jordkjøring er betre enn det meste anna.

På veikjøring hjelper låg profil og brei felg at traktoren vert sidestabil og stødig.

 

Når det er sagt, så er det ikkje sånn at andre dekk, f.eks multibib, er dårlige..

Men samanliknar du dei to under like forhold, vil xeobib ha mindre sluring.

 

Multibib får du nær sagt like mjukt og med stor kontaktflate med litt lågare lufttrykk, men trenger nok meir igjen for å bli tilnærma like stabilt på veien, ikkje minst for at det skal tåle høg fart med mykje vekt.

Dette dekket har jo også noko ulike eigenskapar med brei vs smal felg.

 

Nokon tal henta frå http://www.michelin-lantbruksdack.se/

for illustrere forskjellane:

 

Multibib 600/65 R38 har lastindeks 153D = 3650kg ved 1,6bar og 65kmt

Xeobib 650/60 R38 har lastindeks 155D = 3875kg ved 1,0bar og 65kmt

 

Xeobib tåler 65kmt ved 0,4bar, Multibib trenger 0,6bar.

Ved så låge trykk er forskjellane i maks last ganske store mellom dei to..

 

Trur nok du vert fornøyd med dekka, men pass godt på dei, dei er vanvittig dyre å byte ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...