Jump to content

Erfaring med Richard Western dumperhenger


Guest

Recommended Posts

Guest Anonym
Har nettopp kjøpt meg en 10 tonns western med hardox. Er veldig fornøgd med hengeren. Nydelig å kjøyre med, veldig solid bygd med fjæring på hjul og drag. Er vel den hengeren en får mest for penga so langt eg har kunne samanligne ihvertfall. I tilegg er Torp maskin veldig hyggelige å handle med.Hengeren er like god som foss eik, like solid men mykje billigare. Kan anbefale å samanligne, trur den kjem godt ut \;)
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Vel, no har eg kjøyrt ca 1000 kubikk med hengaren, både skotstein og grus, og har berre gode ting å seie om hengaren. Kan trygt anbefale den. Her trur eg bjerknes &quot\;entreprenør&quot\; ikkje har prøvt den. Då hadde kommentaren vert positiv er eg sikker på..
Link to comment
Share on other sites

du får ta med hengeren så skall jeg laste for deg en uke så får du testa den.

du kan si hva du vil men vi kjører 1000 kubikk spreng stein i uka.

det er bare og melde interesse så kan du bli med en dag på jobb og se selv.

.

mvh

Bjerknes entreprenør

Link to comment
Share on other sites

1000m/3 sprengt stein i uka!! Ikke for og være frekk,men om jeg hadde vært ansatt hos Dere tror jeg at jeg hadde forlangt dumper eller lastebil.
Link to comment
Share on other sites

Helt enig at man kjøper henger ut ifra behov! Har selv metsjø metamid og er meget fornøyd. Lett dumper med hardox og kornlemmer slik at da tar den ca 15 kubikk!

 

Bjerknes! Kan ikke du la være å komme her som en bedreviter! Du driter deg ut.... Født i 85 og har drevet firma i ett år uten tall å vise til enda! Man kjøper ikke dumperhenger til feks 500 tusen, hvis behovet ikke der! Hva er poenget med å rakke ned på hengere fordi du selv kanskje har noe annet? Vi ønsker sakelig debatter som reflekterer det man spør om.....

Link to comment
Share on other sites

Guest billy_the_kid_1

Lurer på kva slags kjøring du har som kan forsvare bruk av traktor og henger, kontra lastebil eller dumper? Ser du slipper eu kontroll og kan kjøre på farget diesel. Og bruke folk med sertifikat til ein brøkdel av lastebil lappen. Men du har fleire hjul som skall &quot\;skos&quot\;. I tilleg er du lengre noe som er ulempe påtrange plasser og ferjene på vestlandet. Fint om du kan utdype dette litt si du har så klare formeinigar.

Ps. Firmabil parken består vell kun av rolls royce?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...