Gå til innhold

NH TS115A, startar ikkje


Gjest

Anbefalte innlegg

Som overskrifta seier, traktoren startar ikkje.

 

Fullt batteri, batteriladar og startkablar, klutsj inn, sit i setet, vendegir i fri, men ingenting skjer når eg vrir på nøkkelen, berre eit lite klikk i høgre konsoll.

Alle sikringar og slikt ser ut til å vere ship-shape.

 

Nokon innspel før eg set traktoren på verkstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei

 

Under traktoren ved batteriet siter det 2 hovedsikringer på 250 a og tror 100 a. Sikringen er enten ødelagt eller så er hele greia rustet bort og det blir dårlig kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hei er det helt mørkt i instrumentet, prøve vri/flytte på de kontaktene under hytten på høyre side sitt 4 grove mener er gul,brun.grønn og lilla farget sitt vel 3-4 mindre foran de at, er akkurat foran bakhjulet best å gjøre mens en sitt inni å ser om lyser noe mens gjør det. Regne med ikke er hovedstrøms bryter på den
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Alle lys, varmeapparat etc fungerer, alle knappar og instrument ser ut til å ha straumen sin, berre ikkje startaren reagerer. Meiner dasjbordlampane sloknar når eg vrir på nøkkelen, men det er vel normalt.

Har ikkje fått sjekka meir, må sjå på det i morgon, men er glad for alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

O'lykke, o'glede!

Det var faktisk berre ei lita ledning på startaren som hadde dårleg kontakt. Sidan det er eit deksel over + lastarbrakettar i vegen var det ikkje berre enkelt å finne fram, men etter ein sprut med rustløysar og ledninga av-og-på eit par gongar var det tydelegvis kontakt der igjen!

 

Takk for tipsa! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...