Guest Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Har kjøpt en eldre fendt 308 .Har av og til problemer med at jeg mister bremsene når jeg har kjørt et stykke. Det lyser også et grønt bremselys konstant i dashbordet m bremsesymbol. Håndbrekket funker helt fint ingen lekasje. har kjørt 7000t . Hvorfor av og til når jeg rygger kommer det kraftig ulyd bakenifra kan dette også være relatert til bremsene. tror det selv men ønsker ikke å åpne før jeg har fått litt ekspert hjelp fra en av dere. Hvor sjekker jeg turbinoljen på min farmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 sjek Hoved sylinde for lekasje og slavesylinder sjekk bremsejusteringa på bakaksel trur drt står i instukjons boka vist ikkje kjøp ei verksteds handbok turbinclutch oljen sjekes ved ei luke bak verktøys kassa v side skal vere ein singelgrade 10w motorolje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomatik 305 Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 Hei, noen som vet hvor mye det koster å få eiksenteret til å overhale/bytte alle bremsene, trommelbremser (skiver,klosser osv.) på disse, eller eventuelt hvor enkelt det er å gjøre det selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.