Guest Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hei Trenger dobbeltvirkende hydraulikkuttak på min BM Volvo 320. Noen som vet om det er noe original-ombygging man får til disse, eller får man legge det opp selv med egen sentral? Takknemlig for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hei nei får å få dobbeltvirkende hydraulikk(sentral) til feks hydraulisk toppstagg så må du kjøpe en dobbeltvirkende ventil f.eks sjå økonomideler. Kan tegne en skisse til deg og sende deg på e- post vist du sender en henvendelse på denne e-postadressen min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Takk for svar. Jeg vet hvordan dette fungerer og hvordan jeg skal koble det opp. Det jeg lurer på er om det finnes noe originalt å sette på (Terra Trol hydraulikk). Har funnet ut at man fikk dette som ekstrautstyr, men det er jo en stund siden 1961, så dette er svært sjeldent og finner man noe nå så er det dyrt. Har derfor bestemt meg for å legge det opp selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Original dobbeltvirkende sentral fra 430 passer nok direkte på 320, kan kanskje være mulig å få tak i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Har en 430 industri som selges i deler. AutoDB-kode: 1572527 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Bergset Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Hei Er det nokon som veit kor mykje gearolje det skal vere på ein Volvo BM 320. Eg har hatt den ståande eit par år og ville skifte olje men tykte det var lite olje på kassa. Håper nokon veit dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts