Guest Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Hei hei! Naboen vår får måket gårdplassen sin av en lokal traktorkjører. De sier han tar 230 kroner pr gang inkl mva å jeg lurer på om dette er høy eller lav pris? Gårdplassene er sånn vanlig store og jobben er gjort på ca 2-3 minutter ser jeg. Det er ikke det at jeg ikke gidder å måke selv men i en hektisk hverdag hadde det vært deilig å slippe snømåking mellom middagslaging,kjøring på fotballtrening og ridning. 230 kroner er jo heller ikke så mye i dag men hvis man må ut med det ofte nok så merker man det jo. Går det for eksempel ann å forhandle frem en fastpris? Å hva vil det beløpet bli? Vi bor sentralt på Romerike. PS. Ble anbefalt denne siden av en venninne som jobber i felleskjøpet. Hun sa det gikk ann å stille spørsmål her inne i debatten. Håper på svar. Hilsen Kristin N Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Tar selv 4000 kr i året + mva for privat brøyting, har veldig lite utav det, men lar seg kombinere med kommunalbrøyting. Troms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dag_1 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Prisen på 230kr skal også dekke tida det tar å køyre til og frå gårdsplassen, så 2-3 minutter er ofte i virklegheten 10-20 min, men har man mange som ligger inntil kvarandre, så går det kansje 5-10 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Hei! Oi svar allerede :o) Så prisen er ikke så værst nei. Hvis jeg skjønner riktig da så tar man å ganger 230 kroner med ca 20 snøfall? 230 x 20 = 4600 kroner pr.sesong? Å hvis jeg smisker litt så får jeg det kanskje for 4000 inkl mva \;o) Får passe på å spørre når han (unge) måker hos naboen da. Tusen takk for fine svar. Kristin N Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.