Gå til innhold

Hjul John Deere 6600


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en JD 6600 med nok så slitte hjul. Da jeg kunne tenkt meg å kjøpe brukte hjul, lurer jeg på hva som passer av felger.

Altså hvilken felger passer på de forskjellige JD`er?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men litt av problemet er at dimensjonen framme er 540/65-26. Og har ikke akkurat sett den på finn.no.

Har da sett litt på de som annonserer komplett foran og bak, da å kjøpe en pent brukt komplett pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

540/65-26 eller 16,9-26 ble levert på 6600 og 6800, så helt uhørt/uvanlig er det ikke.

Men nærmeste dekkdimensjon til disse er 480/65-28. Da kommer du så nært som mulig i henhold til rulleomkrets og diameter.

 

Skulle ikke være vanskelig å finne komplette hjul i den dimensjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da, dimensjonen stemmer den. Bakhjula er 600/65-38. Og 480/65-28 er den som er nærmest forran.

Men jeg lurte på hvilken felgnav som passer på de forskjellige JD`er. Det er så mange som annonserer nye komplette hjul så jeg lurer hva som kan passe.

Jeg har kjetting til dagens framhjul og pigg i bakhjul så kunne tenkt meg nytt &quot\;sommer&quot\; sett som jeg kunne tatt med til &quot\;neste&quot\; traktor en gang i fremtia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Trøgstad Maskinhandel, kanskje de har komplette hjul. Uansett kan de i hvert fall utenat i hodet hvilke JD modeller som har like nav.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...