Asbjørn_1 Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Hei vurderer og gå til innkjøp av en john deere 5215 med laster. er det noen som har erfaringer med jd 5015 serien? MVH Asbjørn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Tragisk Traktor. Umulig å bruke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Jeg prata med en eks FK-mekaniker og JD-elsker om denne traktorserien en gang (lurte på å kjøpe en "\;mindre"\; traktor). Hvis jeg husker riktig er den skrudd sammen i Italia og ikke det beste JD har levert. Fikk beskjed om å holde meg unna denne serien. Og siden jeg av og til lytter til gode råd har jeg ingen erfaring med denne :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Hva skal du bruke den til? Er det viktig at den er liten å kompakt? Må desverre også si meg enig med de andre i denne tråden. Har hørt det er en litt pinglete modell, som er slurvete sammenskrudd :( (dog har jeg ingen erfaring med traktoren. bare hva jeg har hørt) Finn deg heller en fra 5020 serie. (eks jd 5720) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.