Gå til innhold

clutch


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har ikkje så veldig greie på valmet.Men eg vil tru at clutch pedal og bremsepedal er opplagra på samme aksling. Viss dei ikkje er oppsmurte på desse punkta vil den andre pedalen følge med når du trør ned bremsen. var vertfall slik på ein valtra 98 hjå ein nabo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer at det er en knapp, når den aktiveres, så går clutchpedalen inn. Den knappen er ikke i orden til meg lenger, så jeg tok å koblet de to ledningene som gikk inn på knappen. det fungerte til noen dager siden, da begynte clutchped. å gå inn når jeg bremset, og slik skal det ikke være. må vel prøve å ta fra disse led. igjen, men da blir clutchped. stående inne hele tiden. så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk. skal prøve det i morgen, hvis jeg da finner sikringen, hvis det er. På den bryteren som er montert til meg tror jeg det egentlig var bare to stillinger , og det var enten på eller av, dvs. enten clutch i bunn eller ikke. Servicemannen på valtra i distriktet hadde ikke sett maken, og forsto ikke vitsen med den her funksjonen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...