Guest Anonym Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Har kjøpt en brukt Ravenna Duo-600, og er på jakt etter spredetabeller til denna. Maskina er solgt av Ole Chr Bye AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Da bør Ole Chr. Bye AS kunne skaffe spredetabell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Jeg har gjødseltabell til Ravenna duo liggende her. Gi meg mail adressa di så skal jeg maile over det jeg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 hei og takk for svar! Ole Chr Bye kunne ikke skaffe noe til Ravenna lenger... Har du tabeller kan de sendes til: neveimsg@online.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Har kjøpt en brukt Ravenna Duo-600, og er på jakt etter spredetabeller til denna. Maskina er solgt av Ole Chr Bye AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.