Guest Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 noen som har erfaring med SLURRYBOSS gjødselvogner.??? rustfrie og galvaniserte. og importør/deletilgang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wold_landbruk_1 Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 noen som har erfaring med SLURRYBOSS gjødselvogner.??? rustfrie og galvaniserte. og importør/deletilgang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Synes den ser ok ut. Hadde gått for den selv, men har noen høydebegrensninger. Store hjul og bremser til en relativt gunstig pris. Kimadan pumpe. Og hvor stort behov er det for spesielle reservedeler til gjødseltankvogner. (Hjul-)lager og tettninger går vel på standarddimensjoner som er kurrant og skaffe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snøhetta_1 Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Ser bra ut disse, og selger virker seriøs - løp å kjøp ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Møkk Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Hallo!Må kjøpe ny gjødselvogn. Må være enkel og billig! 8-10m3 tank. Store hjul og brems. Hva slags merke er å verdt å se på? Hva bør en styre unna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
harald Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Hei.Jeg har 12m2 Slurryboss junior og er godt fornøyd, den sprer bredt og jevnt.Den har store hjul, som bærer godt og er lett å trekke.Også har min lys, som forteller at den er full.Eneste minus jeg ser er at den er litt høy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.