Guest Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Hei. driv å ser på ny vakumvogn med tandemaksling og styring. ¨nokon som har erfaring med ulike dekktyper? slitestyrke, mønstertype og stabilitet i sidehelling. evnen til å halde seg reint og ikkje "klake" seg fullt med jord og dritt? sett litt på trellebord twin 404 og michelin cargo xbib. med der er no eit hav av typer :) leita litt rundt på forumet men fant lite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Hei. driv å ser på ny vakumvogn med tandemaksling og styring. ¨nokon som har erfaring med ulike dekktyper? slitestyrke, mønstertype og stabilitet i sidehelling. evnen til å halde seg reint og ikkje \"\;klake\"\; seg fullt med jord og dritt? sett litt på trellebord twin 404 og michelin cargo xbib. med der er no eit hav av typer :) leita litt rundt på forumet men fant lite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Generelt har jeg gode erfaringer med dekk fra Vredestein, men ikke spesielt fra lignende dekktyper som gjerne står på ei slik vogn... Det som i alle fall er sikkert er at det ikke er på dekk man skal spare kroner, tror det er av de best anvendte pengene man kan bruke å sko opp ei maskin eller et redskap ordentlig... Og jeg snakker av erfaring :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Eg vil anbefale nokian radial(?). Er veldig godt fornøyd, de flyter fint og det lille av drit som samler seg på dei blir \"\;kasta\"\; av med en gang. ikke slik at du kan se litt etter litt bli kastet av i løpet av 500 meter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.