Gå til innhold

Erfaring med JÆRBU gjødselpumper


Gjest

Anbefalte innlegg

Trenger ny gjødselpumpe, og har i den anledning sett på Jærbu sine. Hvilke erfaringer har dere med disse( slitestyrke, o.l.) Bruksområdet er omrøring og pumping ut av kjeller over port, størrelse på kjeller ca 800m3. Erfaringer med andre merker mottas også med takk:-)

 

Mvh ToreD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ToreD_1

Trenger ny gjødselpumpe, og har i den anledning sett på Jærbu sine. Hvilke erfaringer har dere med disse( slitestyrke, o.l.) Bruksområdet er omrøring og pumping ut av kjeller over port, størrelse på kjeller ca 800m3. Erfaringer med andre merker mottas også med takk:-)

 

Mvh ToreD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ToreD_1
hvordan er kapasiteten på skrå/kombi pumper generelt i forhold til portpumper? Har til nå rørt med propell og fylt med flygtpumpe, men på grunn av ombygging må jeg legge om litt. Har Reime port som det kan være aktuelt å sette pumpe, evt propell i. Hvis jeg setter inn propell i porten, evt gjennom veggen, fortsetter jeg å bruke flygtpumpa til fylling.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonym
Da skal du fortsette med propell. Jeg brukte Jærbu i en gammel gjødselkjeller og fikk aldri rørt opp skikkelig. Mulig at Duun-pumpe vil være effektiv, men til omrøring er propell best.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...