Guest Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Hvilke vogner kan kjørere over 20 km/t i transport uten att hjul og ramme skal bli ødelagt? Må tåle 50 km/t + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Hvilke vogner kan kjørere over 20 km/t i transport uten att hjul og ramme skal bli ødelagt? Må tåle 50 km/t + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Har kjørt Moi 10 m2 stål i 5-6 år nå, ca 600 lass i året. Mye av det blir transportert på vei, med traktor som går i 55.Jeg er nok ikke den beste til å tilpasse farten etter forholdene heller..... Har til dags dato ikke sett noen problemer med understellet. Har hørt om en del knekkte boggier på Moivogner, men tror svakheten er rettet opp. Alt i alt må jeg si jeg er kjempefornøyd med vogna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Har også hørt om/ erfart att den kan være dårlig understell på Moi vogner. Har lånt oss en Moi 9m3 glassfiber, den har rammen og feste til boggien sprukket på. Kanskje stål vognene er kraftigere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Hvilke vogner mellom 11 og 15m3 har størst og breiest hjul, trenger størst mulig med boggi helst over 80 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Martinus_1 Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Agronic gjødselvogn Orkel so forhandla. A www.agronic.fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.