Guest Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 noen som vet hvor jeg kan fåtak i deler til min 2,4 m3 howard møkkspreder? evnt brukte deler/huggemaskin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 noen som vet hvor jeg kan fåtak i deler til min 2,4 m3 howard møkkspreder? evnt brukte deler/huggemaskin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 howard er spesiellt er ikke sikker hvem som hugger deler på den kansje fk-ak-lena hvor kjøpte du den s.g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 jeg kjøpte den brukt på forbergs maskin a/s for rundt 30 årsiden. firmaet et konkurs nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 hei s.g interesant å høre at du kjører med en sånn flott gammel vogn enda, prøv på akershus traktor å se om de kan skaffe deler, mye av delene på den som lager etc kan skaffes i standard dim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 det kan jeg ikke svare deg på, men hvordan ser den ut er vel ikke hjul på den el trepunktsmontert el noe hvordan fungerer en slik s.g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 den har hjul og dras som de litt mer \"\;moderne\"\; vognene, den fungerer sånn at det er mange kjettinger som slynger møkka ut på siden, medbringerene på kjettingene har en tendens til å bli dratt av hvis du har stein/betong rester i møkka du skal lesse opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 hva er det dere snakker om? denne maskinen er fra midt på 60 tallet eter som jeg skjønner, hva med å skaffe deg en nyere s.g? dette blir som å drive et museum, har selv en belarus spreder fra 1991 denne fungerer utmerket på tør møkk men kjedene under begynner å bli slitte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.