Guest Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Hei Er na i Asia pa besok hos min kones familie. Snakket om at Yara i Norge var en stor produsent av gjødsel. Vil den lønne seg a kjope UREA i Norge for eksport? Produseres UREA i Norge? Hva ligger UREA-prisen pa i Norge? Stor sekk 500/600kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jimmu_1 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Hei Er na i Asia pa besok hos min kones familie. Snakket om at Yara i Norge var en stor produsent av gjødsel. Vil den lønne seg a kjope UREA i Norge for eksport? Produseres UREA i Norge? Hva ligger UREA-prisen pa i Norge? Stor sekk 500/600kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter_Raugland_1 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 enten du får et ja eller nei på dette spørsmålet så vil du ikke tjene noe på å ta med deg en storsekk med gjødsel på flyet. hvor i asia bor din kone? Russland, Kashakstan, Kina, Thailand? Gå så inn på en gjødseltracker å finn ut av hva slags gjødsel landet kjøper mest av, også prøv å se om du finner en måte du kan få solgt det på, som gjør at gjødslen blir billigere enn det dine kunder må betale for den i dag. jeg kan fornemme at du hadde et slags urea-ka øyeblikk, men jeg tror desverre ikke du blir nori-ka det. mvh Peter Raugland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest runeav_1 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Peter.Den var fin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.