Gå til innhold

Veggmikser Moi eller Samson


Gjest

Anbefalte innlegg

Holder på å bygge en rund gjødselkum på ca 2000 m3. Skal montere i veggmikser, og har fått tilbud på moi og samson. Noen som har erfaring med noen av disse?

Moi har diameter 75cm og 2 blader. Samson har 60 cm diameter og 3 blader, og noen lapper biligere en moi. Hvilken burde eg velge av disse to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moi sin er i allefall berre drid,har ein slik.Det frste som skjedde var att den løsna fra veggen.Feste plata som den blei festa i veggen var for liten og løsna.Var i kontakt med Moi og fortalte problemet men dei sa att eg måtte ikke kjøre med så mye turtall.Drite rørde ingen ting dersom traktoren bare sviv på tomgang,kjørte med ein JD 6430.Etter att infestninga var forsterka så stod den stødigt i vegge i allefall,men tettningen til det ytterste lageret er så dårligt att lagerte berre går,har skiftet det 2 ganger.i år har eg ikke brukt den,skal berre prøve å få tømt så mye at eg kan gå nedi i ta ut driten og montere inn noe annet,har sett på Samson og den ser bra ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Snøhetta_1

Sollid Maskinering AS i Skjåk produserer gjødselblandere/gjødselmiksere i rustfritt stål.

Skarpslipte propellblad mikser topplag, bunnfall og klumper til en homogen flytende masse.

Spesifikasjoner:

- lang type: lengde 2,5 meter

- kort type: lengde 1,6 meter

- propelldiameter 75 cm

- senterslipt gjennomgående spindelaksling opplagret med 2 SKF koniske rullelager og 2 SKF kulelager

- oljefylt spindelhus med SKF aksialtetninger

 

Pris lang type: 32200 eks. mva.

Pris kort type: 29300 eks. mva.

 

For mer informasjon og bestilling, kontakt Sollid Maskinering, 2690 Skjåk.

Tlf.: 97 10 98 61

 

Kopierte teksten fra en utgått annonse, FINN-kode: 46393055

 

Vi måtte bytte ut Moi mikseren etter noen få år. Vi kjøpte da lang type og den anbefales herved !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...