Gå til innhold

Bauer vs. Moi


Gjest

Anbefalte innlegg

Har planer om å investere i ei liten/mellomstor kombivogn. (Vakum og jetpumpe.) Vurderer Moi eller Bauer. Noen med erfaringer? Positivt og negativt om disse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Irske CONOR vogn, er en meget solid og grei vogn, prisen er og rimelig. Garder jet pumpe. Det er Lantmannen som forhandler de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på Conor også ja. Synes den virker høy og ustabil i forhold til Bauer og Moi sine vogner. Må kunne kjøres i noe sidehelling. Andre med innspill/erfaringer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest ikke conor vognene er høyere en Moi sin vakumvogn med samme hjulutrustning. Conor bygger mange utgaver med forskjellig hjulutrustning,og med innfelte hjul i tank om du vil. Du får uten tvil mest for pengene ved å kjøpe conor. Virker på meg meget solide, har samme pumpa som moi, og alt som er ekstrautstyr på mange andre vogner er standard på conor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garda pumpa på moi sine vogner holder. Kjører Garda 75 jet på ca 620 o/min med kanon, pumpa holder.

Ellers har Moi preg av å være litt hjemmesnekkret, spesielt på CX modellene med lasterobot. På den annen side er de lette å reparere av samme grunn.

Om du søker litt i forumet finner du mange tråder om Moi sine vogner.

Største ankepunkt er pris i forhold til kvalitet.

Jeg fikk tilbud på Bauer for mange år siden, da var de enda dyrere enn tilsvarende utstyrt Moi. Den gang gjaldt det tankvogn uten vaacum, ca 12 m3.

Hvordan ligger det an nå?

 

Har du vurdert Joskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...