Gå til innhold

Møk på gjenlegg


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter den harde vinteren med påfølgande isbrann her på nordvestlandet har eg fleire ulike gjenlegg (pga tidspress berre lett harva (skålharv) og sådd til med direktesåmaskin), pluss at det resterande grasarealet vart direktesådd.

 

No er førsteslåtten teken, eg har massevis av spirande "nytt" gras både her og der og fullt gjødsellager.

 

Kva kan eg spreie møk på? Frå gammalt av har det ikkje vore god latin å spreie gjenlegg sidan ein kunne drepe graset med det, men eg veit ikkje kor relevant det eigentleg er. Ein stad må eg bli kvitt driten...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Kjør skit på selvsagt. Har ikke hørt om at gress i gjennlegg dør når en kjører skit på. Det jeg har hørt er at en bør unngå skit i åker før en skal så. Bedre å kjøre skiten først og så pløye den ned. Men har det ikke vært skit på dette arealet tidligere i år, og du har full kjeller nå, så må du selvsagt kjøre! Pass bare på at du ikke kjører skit i for høyt gress i solskin, da kan gresset svi, og ta skade av det.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ja, eg har køyrt på ein del allereie - til regnet stoppa meg.

 

Dette med møk på gjenlegg trur eg heng igjen frå tidlegare då det var vanleg at heile gjødselkummen vart tømt på ein liten åker. Og då kunne det nok vere større fare for å svi såfrøet med ytterlegare påklining av gylle.

Dessutan var det vel nesten ikkje mogeleg å køyre over med ein gråtass ein gong utan å spore noko enormt i denne møkablandinga før det var gått minst eit år til og sjølv det året var det ikkje vanleg å gjødsle med møk.

 

Det skal seiast at i dette distriktet med evig regn og beresvak jord var det nok fornuftig å halde seg unna gjenlegga i størst mogeleg grad. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beitebruker_1
Tror litt av poenget ligger i utfordringen med å komme utpå. Har man kjørt skit først, så kan det gå greit om man ikke kommer utpå før det skal høstes. Ser at en del har brent seg på det her i år. De fikk sådd like før regnet satte inn, og nå har de fortsatt ikke kommet utpå for å gjødsle. Gjenleggene, og særlig dekkveksten står og gulner og sturer. Det verste er vel egentlig at man ikke kommer utpå for å sprøyte gjenlegget.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...