Guest Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Hei. Hvem forhandler SAK gjødselutstyr her i landet? Har ei SAK gjødselpumpe fra ca år 2000. Skal nå kjøpe ny møkkvogn som er høyere enn den gamle, så lasterøret kommer ikke høyt nok. Det er skjøte stykker på lasterøret jeg har fra før, 6tom rør med flens og 6 boltehull for å skru sammen. Skulle gjerne hatt en rør stuss til på 40-50cm. Evnt andre som kan han noe lignende rørdeler. Mvh Stephan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Eikmaskin var importør, så de burde vel vite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Hei. Fekk info av Eik, er Keytag Norge på Bryne som forhandler deler til dette nå. Brukte dei sjølv og fiksa alt pr mail, kjapt enkelt og rett deler! Meget bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stephan_1 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Takk for svar. Jeg klarer ikke å finne noen hjemmeside eller Mail adresse til Keytag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Per Hatterud selger deler til Samson (det som tidligar het SAK) http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=40605990 so Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Hei. Jeg har både et loddrett forlengerrør- ca 60 cm og et nytt galv lasterør liggende til ei SAK Flex-pumpe. mvh magne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Eik ringt Keytag og sette meg i kontakt, finn ikkje tlf nr, men har leita i e-post loggen..\; torgeir.erland@lyse.net Forhandla iverfall deler til SAK.Sendte meg dele lister, som eg plukka utifra, oversiklig og lett :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stephan_1 Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Takk for nyttige svar. MagneKristensen: Kanskje du har den delen jeg trenger hadde du hatt mulighet til å sende meg et bilde eller lignende av skjøtestykket du har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.