Guest Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 I BG 1-2007 blir det sagt om Volvoen at han er forholdsvis tung, og at han tapte kampen om kundane i forhald til Gråtassen som var rimelegare og langt lettare. Det ver bare eit par år Gråtassen var ein aktuell konkurrent, han gjekk ut av produksjon i 1956! I 1959, då den nemnde Volvoen blei produsert, var vel dei mest selde konkurrentane MF 35 og Fordson Dexta. Begge var nokonlunde like tunge som Volvoen. Eg har ingen norske prisar, men i følge svenske "Traktorkalendern" var Volvoen rimelegare enn både Dexta og 35. Det blir sagt at parafin og bensin var det mest vanlege drivstoffet i 1959. Ja, det stemmer nok for traktorar som var nokre år gamle, men ikkje for dei nye. På slutten av femtitalet blei det store fleirtalet av traktorane levert med dieselmotor. Så godt som alle Dextaer og 35 ar var dieseldrivne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 I BG 1-2007 blir det sagt om Volvoen at han er forholdsvis tung, og at han tapte kampen om kundane i forhald til Gråtassen som var rimelegare og langt lettare. Det ver bare eit par år Gråtassen var ein aktuell konkurrent, han gjekk ut av produksjon i 1956! I 1959, då den nemnde Volvoen blei produsert, var vel dei mest selde konkurrentane MF 35 og Fordson Dexta. Begge var nokonlunde like tunge som Volvoen. Eg har ingen norske prisar, men i følge svenske \"\;Traktorkalendern\"\; var Volvoen rimelegare enn både Dexta og 35. Det blir sagt at parafin og bensin var det mest vanlege drivstoffet i 1959. Ja, det stemmer nok for traktorar som var nokre år gamle, men ikkje for dei nye. På slutten av femtitalet blei det store fleirtalet av traktorane levert med dieselmotor. Så godt som alle Dextaer og 35 ar var dieseldrivne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 I BG 1-2007 blir det sagt om Volvoen at han er forholdsvis tung, og at han tapte kampen om kundane i forhald til Gråtassen som var rimelegare og langt lettare. Det ver bare eit par år Gråtassen var ein aktuell konkurrent, han gjekk ut av produksjon i 1956! I 1959, då den nemnde Volvoen blei produsert, var vel dei mest selde konkurrentane MF 35 og Fordson Dexta. Begge var nokonlunde like tunge som Volvoen. Eg har ingen norske prisar, men i følge svenske \"\;Traktorkalendern\"\; var Volvoen rimelegare enn både Dexta og 35. Det blir sagt at parafin og bensin var det mest vanlege drivstoffet i 1959. Ja, det stemmer nok for traktorar som var nokre år gamle, men ikkje for dei nye. På slutten av femtitalet blei det store fleirtalet av traktorane levert med dieselmotor. Så godt som alle Dextaer og 35 ar var dieseldrivne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.