Guest Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Godt forsøk, men jeg har en mistanke om at de AutoTrac-Deerene som var feilbestilte er en bitteliten aprilspøk... Morsomt å legge ut telefonnummer i artikkelen, slik at dere kan se omtrent hvor mange som virkelig går på. Men det med telefonnummer i aprilspøken gjorde dere vel i fjor og BG?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Godt fors&\;oslash\;k, men jeg har en mistanke om at de AutoTrac-Deerene som var feilbestilte er en bitteliten aprilsp&\;oslash\;k... Morsomt &\;aring\; legge ut telefonnummer i artikkelen, slik at dere kan se omtrent hvor mange som virkelig g&\;aring\;r p&\;aring\;. Men det med telefonnummer i aprilsp&\;oslash\;ken gjorde dere vel i fjor og BG?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Godt fors&\;oslash\;k, men jeg har en mistanke om at de AutoTrac-Deerene som var feilbestilte er en bitteliten aprilsp&\;oslash\;k... Morsomt &\;aring\; legge ut telefonnummer i artikkelen, slik at dere kan se omtrent hvor mange som virkelig g&\;aring\;r p&\;aring\;. Men det med telefonnummer i aprilsp&\;oslash\;ken gjorde dere vel i fjor og BG?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.